torstai 7. huhtikuuta 2011

Keitäkö olemme?

Anne Karppinen
Olen freelance-toimittaja, joten olen kehittänyt epävarmuuden sietämisestä ja tyhjän päällä seisomisesta oman taitolajin. Matkan varrella olen huomannut myös muiden kamppailevan samojen riittämättömyyden ja voimattomuuden tunteiden kanssa.

Kun on pitkään kuvitellut, että näiden tunteiden kanssa on yksin, on vallan helpottavaa huomata niiden yleisluontoisuus. Ihmisten rajaton kekseliäisyys ratkaista mieltä ja elämää painavat asiat on jatkuva ilon ja hämmästyksen aihe!


Mia Halonen
Olen jo neljällä vuosikymmenellä radio- ja tv-toimittajan töitä tehnyt rakkausvalmentaja. Myös omakohtaista kokemusta kaikenlaisista ihmissuhdekiemuroista on lähes 46 vuoden ajalta.

Viime aikoina minua ovat kiehtoneet erityisesti valinnan paikat ja tienristeykset: huomaammeko ollenkaan, kuinka paljon kauaskantoisia pikku valintoja teemme joka päivä?

Ratkaisuja löytyy kaikkeen, kun viemme viisaat päämme yhteen!


Jaa kavereille Facebookissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti